A+ A A-

Προϊοντα

Τρόποι αποστολής

1.    Πως μπορώ να πληρώσω;
2.    Φοβάμαι να πληρώσω με πιστωτική.
3.    Πότε θα μου παραδώσετε;
4.    Μπορώ να παραλάβω από κατάστημα;
5.    Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
6.    Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει ή υπάρχει πρόβλημα
7.    Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
8.    Θέλω να ακυρώσω μία παραγγελία

Πως μπορώ να πληρώσω;
A. πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (μέθοδος αντικαταβολής)
Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας.
Η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει για όλη την Ελλάδα.
Για την υπόλοιπη μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ πιστωτικής κάρτας ή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (έμβασμα).
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, από 03.01.2012 παραστατικά αξίας άνω των 400€ προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 400€ προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:
• Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
• Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
B. παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημα eFishing
Κάντε την παραγγελία σας από το www.efishing.gr έως τις 16.00 και παραλάβετε τα προϊόντα σας την επόμενη εργάσιμη μέρα από το κατάστημα eFishing στην Δάφνη / Αθηνα. Σε αυτή τη περίπτωση δεν χρεώνεστε έξοδα αποστολής.
C. πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή αν δεν μπορείτε εύκολα να βρίσκεστε στο σπίτι τις ώρες που παραδίδουμε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε
1.    ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:         GR 71 0110 4000 0000 4005 5333 096
2.    EUROBANK-ERGASIAS:         GR 14 0260 0690 0001 4020 0585 533
3.    ALPHA BANK:             GR 52 0140 1260 1260 0210 1187 108

Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 210-9712720. Εμείς, με το που λάβουμε το αντίγραφο, αποστέλλουμε την παραγγελία σας.
Αν χρησιμοποιείτε web banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στείλετε με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. την απόδειξη της κατάθεσης. Επιλέξτε την τράπεζα που επιθυμείτε παραπάνω (κάνοντας click στην κάθε τράπεζα) και θα οδηγηθείτε στην αντίστοιχη σελίδα (web banking) της τράπεζας σας.


D. πληρωμή με πιστωτική ,χρεωστική και προπληρωμένη κάρτα
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.efishing.gr δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, American Express και Diners. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου.

Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της και τράπεζα έκδοσης). Οι κάτοχοι καρτών American Express θα πρέπει να συμπληρώσουν και την ημερομηνία έναρξης.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Για παραλαβή από κατάστημα θα πρέπει ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας να προσκομίσει την πιστωτική του κάρτα και την ταυτότητά του. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.
Εξοφλώντας με πιστωτική κάρτα την παραγγελία σας έχετε και τη δυνατότητα εξόφλησης του ποσού της παραγγελίας με έως 6 δόσεις.


Φοβάμαι να πληρώσω με πιστωτική.
πληρωμή με πιστωτική κάρτα
Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας. Αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, συμπληρώστε τα στοιχεία στην αντίστοιχη φόρμα. Στην περίπτωση που έχετε American Express πρέπει να συμπληρώσετε και την ημερομηνία έναρξης της κάρτας σας. Σημειώστε ότι η κάρτα θα πρέπει να ανήκει στο πρόσωπο που έκανε την παραγγελία, διότι μόνο τότε θα μπορέσουμε να σας παραδώσουμε την παραγγελία. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.
SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη …..
τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις   μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. Η ……. είναι ο πλέον αξιόπιστος φορέας για την ασφάλεια συναλλαγών μέσω του internet, σε παγκόσμια κλίμακα. Με αυτή την τεχνολογία, κάθε στοιχείο που καταχωρείτε στο site μας κωδικοποιείται πριν βγεί online και σε συνέχεια διερευνάτε η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server από όπου προήρθε το μήνυμα.
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της παραγγελίας από το www.efishing.gr τα προσωπικά σας δεδομένα (εκτός του ότι κωδικοποιούνται), παράλληλα κρυπτογραφούνται. Αν συνυπολογίσετε και την ασφάλεια του χώρου μελών του www.efishing.gr, αλλά και την ελεγχόμενη πρόσβαση (firewall) όλων των επισκεπτών στο www.efishing.gr, η εταιρία Χρήστος Γ. Καραγιαννάκης σας εξασφαλίζει ασφαλείς συναλλαγές σε όλα τα σημεία του δικτυακού μας τόπου.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.efishing.gr διέποντας από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.



Πότε θα μου παραδώσετε;
Κάντε την παραγγελία σας από το www.efishing.gr έως τις 16.00 και παραλάβετε τα προϊόντα σας την επόμενη εργάσιμη μέρα από το κατάστημα eFishing στην Δάφνη / Αθήνα. Σε αυτή τη περίπτωση δεν χρεώνεστε έξοδα αποστολής.
Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 15:00 μ.μ. Δευτέρα με Παρασκευή, και το eFishing αποστέλλει την παραγγελία σας την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα.
Στην περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα, μπορούμε να σας τη αποστείλουμε μέσω courier με επιπλέον χρέωση σας. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.
- Για όλη την Ηπειρωτική Ελλάδα (στις Πρωτεύουσες των Νομών)  προκειμένου να γίνει παράδοση την επόμενη εργάσιμη η παραγγελία πρέπει να έχει καταχωρηθεί έως τις 13:30μ.μ.
- εντός δύο εργάσιμων ημερών στην Ηπειρωτική Ελλάδα και
- εντός τριών εργάσιμων ημερών στα νησιά,
εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε το προϊόν κάποια συγκεκριμένη ώρα, λόγω ειδικής ανάγκης παρακαλώ καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (2109712720) και θα σας ενημερώσουν για τις επιπλέων χρεώσεις.
Για επιπλέον πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς
* : Για παραγγελίες εντός Αθηνών γίνονται παραδόσεις και το Σάββατο (Εφόσον ζητηθεί)


Μπορώ να παραλάβω από κατάστημα;
Παραλαβή και από το καταστήματα μας
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας, από το κατάστημα μας στην Λ. Ηλιουπόλεως 128 / Δάφνη.
Η παραγγελία σας θα παραμείνει στο κατάστημα μας για 2 μέρες. Η εξόφληση της παραγγελίας θα γίνει στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή.
Σε περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε τη παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση θα γίνει στο κατάστημα. Θα πρέπει να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητα σας (ή το διαβατήριο) κατά την εξόφληση της παραγγελίας στο ταμείο του καταστήματος.








Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
Έξοδα αποστολής για παραγγελίες μέσω Internet
- Παραγγελίες πάνω από 150 €: Δωρεάν αποστολή (εάν επιλέξετε τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, χρεώνετε μόνο το κόστος της αντικαταβολής)
- Παραγγελίες κάτω από 150 €: δείτε αναλυτικό πίνακα
- Περιορισμός όγκου ή βάρους: Ναι
- Δυνατοί τρόποι πληρωμής: Πιστωτική κάρτα, Αντικαταβολή, Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ KAI ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ:

ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 150€  ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ COURIER
ΓΙΑ  ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ    ΕΩΣ 2KG  ΔΕΜΑ  3,00€ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
ΓΙΑ  ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ    ΕΩΣ 5KG  ΔΕΜΑ  5,00€ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΣΔΟΜΙΚΗ

για κάθε επιπλέων κιλό              1,50 €         
                
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΕΩΣ 10Χ10Χ150     8,50 €              
              
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΙΑ  ΕΩΣ 10Χ10Χ200    9,90 €              
             
ΧΡΕΩΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ    1,50 €          


Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει ή υπάρχει πρόβλημα
καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
- Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας
Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών εγχώριων και διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν.
Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας

- Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο
Ανάμεσα στα πλήθος των προϊόντων που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις

- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα
Λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου
Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας παρακαλώ καλέστε μας στο 210-9712720 για να σας βρούμε αμέσως λύση.
- Αν το λάθος είναι δικό μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και θα σας στείλουμε το είδος το συντομότερο χωρίς καμία επιβάρυνση.
- Αν είναι προϊόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στις αποθήκες μας, θα σας ενημερώσουμε για το πότε το περιμένουμε και για το αν θα υπάρξει κάποια πιθανή επιβάρυνση για τη μεταφορά.
Παρακαλώ καλέστε μας στο 210-9712720  ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου.


Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της eFishing πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την eFishing. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η εταιρία eFishing δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του eFishing.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Συγκεκριμένα:
- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν.
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος




Θέλω να ακυρώσω μία παραγγελία
ακύρωση παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 210-9712720 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:
- Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;
- Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
- Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί;
- Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ;
- Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου.
- Λείπουν συγκεκριμένα τεμάχια από ένα προϊόν.
- Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online?
Παρακαλώ καλέστε μας στο 210-9712720 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.
Ειδικά για την εξέλιξη της παραγγελίας σας (σε ποιο στάδιο βρίσκεται) επισκεφτείτε το Λογαριασμό σας και πατήστε "Εξέλιξη Παραγγελίας"

Σύνδεση or Εγγραφή

LOG IN

Εγγραφή

Εγγραφή χρήστη