ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΧΡΟΝΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

1. Αποστολή με COURIER CENTER για αναζήτηση  http://www.courier.gr/e_orders/index.html

                 ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ για αναζήτηση https://www.taxydromiki.com/track

   ELTA COURIER (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ) για αναζήτηση https://www.elta-courier.gr/search

2. Με μεταφορική εταιρία για ογκώδη και βαριά δέματα σε όλη την Ελλάδα (κατόπιν συνεννόησης με
τον πελάτη)

3. Σε περίπτωση πιστωτικής κάρτας εάν η παραγγελία γίνει πριν τις 12:00 η αποστολή γίνεται
αυθημερόν αλλιώς την επόμενη εργάσιμη.

4. Σε περίπτωση κατάθεσης εάν η κατάθεση γίνει πριν τις 12:00 η αποστολή γίνεται αυθημερόν
αλλιώς την επόμενη εργάσιμη.

5. Συνήθως η παράδοση από τις ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ διαρκεί 1-2 εργάσιμες ημέρες από την
αποστολή.

6. Παραγγελίες μεγάλου εμβαδών και κιλών αποστέλλονται με δικό μας πρακτορείο μεταφορών,
προϋπόθεση είναι η εξόφληση της παραγγελίας πριν την αποστολή με κατάθεση.

7. Συνήθως εάν η επιβεβαίωση γίνει πριν τις 13:00 η αποστολή γίνεται την επόμενη εργάσιμη
αλλιώς την μεθεπόμενη εργάσιμη.

8. Σε περιόδους μεγάλου όγκου παραγγελιών υπάρχει περίπτωση η αποστολή να γίνει την
μεθεπόμενη εργάσιμη ακόμα και αν η παραγγελία καταχωρήθηκε πριν τις 13:00

9. Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται κατά σειρά προτεραιότητας.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ με παραλαβή από το κατάστημα μας.

1. Σε περίπτωση πληρωμής κατά την παραλαβή υπάρχει αναμονή εκτέλεσης της παραγγελίας περίπου 30 λεπτά.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

1. Οι παραγγελίες εκτελούνται κατά σειρά προτεραιότητας.

2. Το απόθεμα δεσμεύεται κατά την παραγγελία σας στο site.

3. Υφίσταται η σπάνια περίπτωση το απόθεμα να έχει εξαντληθεί πριν την εκτέλεση της παραγγελίας σας.

4. (για παραγγελίες με πληρωμή στον οδηγό, πιστωτική κάρτα ή κατάθεση έως την επόμενη ημέρα
της παραγγελίας η πιθανότητα είναι κάτω από 0,6%)

Στην περίπτωση αυτή κατόπιν συνεννόησης μαζί σας :

1. Κρατάμε την παραγγελία του προϊόντος σε εκκρεμότητα (backorder).

2. Σας επιστρέφουμε τα χρήματα (για πληρωμή με κατάθεση ή πιστωτική κάρτα) ή ακυρώνουμε την παραγγελία (για πληρωμή στον οδηγό Courier) κατόπιν συνεννόηση μαζί σας.

3. Παραμένει πιστωτικό υπόλοιπο και το συμψηφίζουμε στην επόμενη παραγγελία.

4. Αντικαθιστούμε το προϊόν με κάποιο παρεμφερές κατόπιν συνεννόηση μαζί σας.